CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 6, 2010





HERBALIFE

~~Pengurusan Berat Badan~~

Jika anda pernah mencuba untuk menghilangkan berat badan sebelum ini dan gagal, jangan berputus asa.
Program ShapeWorks™ menggabungkan Nutrisi Selular dan kuasa protein supaya boleh mengawal rasa lapar anda, mengekalkan metabolisme yang sihat dan rasa bertenaga sambil anda menghilangkan kilo yang tidak diingini.

Kenapa pengurusan berat badan anda sukar sebelum ini?

Ini mungkin kerana anda belum menemui program pengurusan berat badan yang boleh menolong anda membuang kilo dan mengurangkan sentimeter, sambil kekal sihat pada masa yang sama. Tetapi
ShapeWorks dari HERBALIFE boleh melakukannya untuk anda.

Ia adalah program seimbang yang meyihatkan dan boleh diperibadikan mengikut komposisi dan bentuk badan anda yang unik. Ia membantu mengawal rasa lapar dan membuat anda sentiasa berasa sihat dan segar.

Herbalife adalah pemimpin dalam membangunkan produk pengurusan berat badan terkini, pemakanan dan juga penjagaan personal. Teknologi terkini digunakan dalam mencipta formula untuk setiap keperluan - sama ada berkaitan dengan jantina, umur, atau badan badan yang khusus, Produk-produk ini diasaskan dari kemajuan sains makanan, suplimentasi mikronutrien dan sains herbal. Ia dihasilkan untuk meningkatkan kualiti hidup anda dan penyediaan kepada kesihatan masa hadapan.

Dengan menyatukan kebaikan semulajadi dan sains terkini, Herbalife adalah yang paling termaju dalam memaksimumkan kesihatan diri.

Herbalife adalah antara produk digunakan untuk tujuan membantu menguruskan berat badan ialah seperti yang diterangkan di bawah

Makanan Gantian - Meal Replacement

Rawatan dari jenis ini mengandungi makanan yang perlu anda ambil mengikut peraturannya, dan berhenti daripada mengambil makanan-makanan yang biasa diambil seperti nasi untuk makan tengahari, dsb. Dalam kata lain,
anda hanya boleh mengambil produk ini sahaja sepanjang tempoh rawatan. Bergantung kepada jenis produk yang anda beli, ada yang menyarankan anda mengambilnya dua kali sehari dan ada yang tiga kali sehari. Ada juga yang membenarkan anda meminum susu, dan ada juga yang membenarkan anda mengambil sedikit makanan sekiranya anda rasa betul-betul lapar. Produk-produk jenis ini mengandungi low calory diet (makanan berkalori rendah) atau very low calory diet (makanan berkalori sangat rendah).

Sebagaimana yang dinyatakan bahawa pemakanan yang baik dan senaman yang kerap adalah penting untuk membantu anda mengurangkan berat anda secara berkesan dan untuk jangka masa yang lama. Penurunan berat badan antara 5-10% adalah memadai untuk mengurangkan risiko-risiko berkaitan dengan kegemukan.

Rawatan melalui pemakanan gantian ini adalah antara cara yang efektif untuk mengurangkan berat badan d
engan cepat. Bagaimanapun adalah penting supaya mereka yang mengamalkannya mempunyai daya motivasi yang tinggi. Ini kerana sepanjang rawatan ini anda akan rasa ketagih untuk makan makanan yang tidak sepatutnya anda ambil. Banyak antara mereka ini merasa tertekan dan sukar untuk melawan nafsu makan mereka. Akhirnya, bila mereka mengambil makanan yang tidak dibenarkan, terutamanya makanan berlemak, badan mereka mendapati bahawa lemak ini menjadi lebih sukar untuk dibuang. Berat badan akan naik semula (kesan yo-yo). Ini adalah akibat dari penurunan kadar metabolisma badan mereka semasa mereka menjalani rawatan melalui pemakanan gantian ini.


Selalunya produk jenis ini juga mempunyai bahan yang membantu anda mengurangkan rasa ingin makan dengan mencampurkan bahan seperti serat di dalamnya. Oleh itu nafsu makan anda sedikit sebanyak dapat dikawal.

Produk-produk ini menurunkan berat badan dengan menambah metabolisma. Ia tidak menghakis otot (protin) dari badan anda. Oleh itu tone badan anda dapat dikekalkan.

Memperibadikan Pengurusan Berat Badan

1. Formula 1 Nutritious Mixed soy Powder Drink
~ untuk menyediakan badan anda dengan nutrien yang diperlukan untuk kesihatan optimum dan pengurusan berat badan.
~ menolong anda berasa kenyang, puas dan bertenaga.
~ kaya dengan serabut diet.

~terdapat dalam 5 perisa iaitu french vanilla, dutch chocolate, strawberry, tropical fruit dan cappuccino.

~ harga bukan ahli - RM163.08, harga ahli - RM125.33.

2. Formula 3 Blended Soy and Whey Protein Powder
~ membantu mengekalkan pengambilan protein yang cukup dan mengikut apa yang disyorkan.
~ disertakan protein soya yang mengandungi isoflavona, penting untuk nutrisi sihat.
~ mengandungi Protein dadih susu, satu sumber sistina dan metionina, penting untuk menyokong otot.

~ harga bukan ahli - RM1115.56, harga ahli - RM88.81

Tenaga & Kesihatan
shapework teamix - Lemon & Hibiscus

~ ia akan mengurangkan rasa mengidam supaya anda tidak mengambil snek tinggi kalori yang boleh mengalih pelan pengurusan berat badan anda dari landasan yang betul.
~ minuman ringkas yang segar dan dicampur dengan 5 botani semulajadi yang bertindak pantas.
~ setiap hidangan bebas kalori.
~ 50g - harga bukan ahli - RM128.52, harga ahli - RM98.77

~ 100g - harga bukan ahli - RM223.56, harga ahli - RM171.81

START NOW PACK :-

1. Formula 1 Nutritional Shake Mix (550g) any flavour
2. Formula 3 - Personalised Protein Powder
3. Tea Mix - Lemon & Hibiscus (50g)

harga bukan ahli - RM407.16, harga ahli - RM312.91.


BERMINAT DAN INGIN TAHU DENGAN LEBIH LANJUT...sila hubungi saya;

~~NURUL HUSNA BINTI IBRAHIM

0193621651 / amanda_cheezy@yahoo.com

0 comments: